شعر دیگر از شاعر چون که او ریش دارد و من نه + دانلود کلیپ
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

 

شعر دیگر از شاعر چون که او ریش دارد و من نه + دانلود کلیپ

 

محمد رضا عالی پیام معروف به هالو حتما اسمش رو شنیده اید و شعر‌های قبلیش رو گوش کرده اید که در ایران شعر‌های اعتراضی و طنز خود را میسراید.
شعر قبلیش که کلیپش بصورت گسترده پخش شد (چون که او ریش دارد و من نه) رو حتما شنیدید.


این شعر رو اینجور که خودشون میگن بعد از شنیدن حرفهای یکی‌ از معمم‌های معروف سروده اند. که ایشان گفته بودند سیل و طوفان اروپا به خاطر بی‌ بند و باری زنهایش میباشد.






با دوتا گوشم شندیم شیخ شهر روز جمعه بر فراز منبری
شیره ها رو خورد و حکمت در نمودگفت ای شیره سراپا شکری


بعد از ان فرمود این طوفان و سیل در اروپای به این پهناوری
هست از بی بند و باری زنان بی حجابی لخت و عوری دلبری


گفتم ای شیخ اجل صد افرین بر چنین کشف ثقیل الباوری
مانده ام انگشت بر لب از کجا کردی این کشف خیلی محشری


این چنین کشف هوا پلتیک را ثبت باید کرد ثبت محضری
تازه فهمیدم شقیقه با گوزن ربط داره در بلاد کافری


تخم کفتر خورده ای ای ناقلا کین چنین افکارا میپروری؟
من گمانم وحی بر تو می شود مرگ من جون قلی پیغمبری؟


پس اگر نه این همه اسرار را از کجای خویش در می اوری
من شنیده بودم این حرف ظریف هر کجا جنگ است در هر کشوری


پای یک زن در میان باشد ولی نه امور جوی و بالا سری
این اگر می باشد استدلال تو بهتر از هر کس خودت مستحضری


خشکسالی در بلاد مسلمین از گناه چادر است و روسری
رودها خشک وبرگها زرد شد مرد گاو مش حسن از لاغری


تا ببارد برف و باران از هوا در هوای سرد ماه اذری
امر کن زنها کمی شل تر کنند روسری را اینوری یا اونوری


تا ببارد باران بر زمین محض ابروی زری،  خال پری
بعد از ان درویشن چشم خودت یا نگاهش کن به چشم خواهری


تا که دیدی که سیل جاری شد بگو بس کنند ان عشوه و عشوه گری
روی خود محکم بگیرند کانچنان اسمان وا ماند از سیل اوری


گر چه با این حرفها شیخ کبیر ابروی شیخ ها را میبری
لیک ممنونم برای طنز ما دم به دم مظمون نو میبپروری


حال میدانم چرا اشعار من هر کجا دارد هزاران مشتری
شیخ اگر کفر است انچه گفته ام کفر ما ها را تو در می اوری


خر تصور کرده ای این قوم را یا که خود بلا نسبت خرها خری
گر شود سوراخ سقف اسمان اینچنین بایدبگیری پنچری


 


 

لینک تصویری :







 
 
 
 




:: بازدید از این مطلب : 13901
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: